אחרי 3 ימים בלבד הסוכר שלי בצום היה 85, במקום 150!
אירנה

אחרי 3 ימים בלבד הסוכר שלי בצום היה 85, במקום 150!

שמי אירנה ואני בת 51.
סבלתי מסכרת בהריונות והייתי מטופלת על ידי דיאטה. בשנתיים אחרונות עליתי במשקל 15 קילו, והגעתי ל76 קילו ולפני כחודש אובחנתי בסכרת type 2 עם המוגלובין a1c 7.6 וסוכר בצום 150.
בנוסף יש לי גם יתר לחץ דם ואני מקבלת כדורים.

הייתי מאוד נסערת מהודעה שאני חולת סכרת והבנתי שאני לא רוצה לקחת כדורים נוספים או להזריק אינסולין.
התחלתי להתעניין בדרכים טבעיות לטפל בבעיות הבריאות שלי – סכרת ולחץ דם.
באינטרנט מצאתי את טלי חקק , נטורופטית ומטפלת בסוכרת ולחץ דם בעזרת תזונה.
לפי מה שקראתי באתר שלה, הרגשתי שזה הדרך הנכונה בשבילי ופניתי לקבל טיפול.

קודם כל טלי הרגיעה אותי והסבירה שמחלת סכרת זאת לא מחלה כרונית אלא מחלה תזונתית ושבעזרת תזונה מתאימה אפשר פשוט להבריא ולא צריך להיות תלוי כל החיים בכדורים וזריקות ולסבול מכל הנזקים בריאותיים של מחלת סכרת.
ההוראות שקיבלתי מטלי לגבי תזונה היו מאוד שונות מכל ההוראות שקיבלתי במהלך הריון שלי עם סכרת מדיאטניות ורופא שטיפל בי. אפשר להגדיר את זה כי מהפכה תזונתית. ברור שחששתי.
אבל כשהתחלתי לאכול לפי הוראות שטלי נתנה לי – קרה משהו מדהים, פשוט נס רפואי . אחרי 3 ימים בלבד הסוכר שלי בצום היה 85!! במקום 150!!
זה לא יאמן איך הגוף שלי הגיב לתזונה.
אני יודעת שרבים לא יכולים לדמיין את חיים שלהם ללא לחם, תפוח אדמה או תפוח ובננה. או מאפה בבוקר עם קפה הפוך..
וגם תמיד לימדו אותנו שבשר אדום זה רעל, שלאכול בשר שומני כמו אסדו לדוגמה – זה פשוט נזק לבריאות. וגבינת פטה עם 20%  בדיאטה- מה פיתאום איך אפשר לרדת ככה במשקל…
שלא נדבר על לאכול רק 2-3 פעמים ביום?! איך אפשר? מה עם ארוחות קטנות כל 3-4 שעות?.. מוזר, נכון?
אבל הגוף שלי הוכיח לי שזאת האמת.
בשביל לחיות בלי סוכרת הכי טוב לי לאכול בדיוק כמו שטלי לימדה אותי.
ירדתי 5 קילו ואני ממשיכה לרדת. אני מרגישה את זה לפי הבגדים ולפי מחמאות שאני מקבלת מהקרובים ומהקולגות בעבודה.

אבל הכי חשוב שרמות סוכר שלי לגמרי תקינות גם בצום וגם אחרי ארוחות בנוסף גם לחץ דם שלי ירד.
והכי מדהים- זה פעם ראשונה בחיים שאני עושה דיאטה ולא סובלת מרעב ונהנית מאוד מהאוכל. הדיאטה הזאת מאוד טעימה לי..
ההוראות יחסית פשוטות ואף ניתן לקבל אותם גם סתם באינטרנט(סוג של דיאטה קטוגנית) אבל!!
אתם יכולים להחליט שתכלס אם יש הוראות מה לאכול ומה לא אז למה צריך לפנות לטלי?
אני מאוד ממליצה לכם לא לעשות את זה לבד…
התהליך לא פשוט, הגוף צריך לעבור שינוי מטבולי משמעותי ואתם זקוקים מאוד להדרכה ולתמיכה ושווה מאוד לקבל ליווי צמוד שלה.
ממליצה בחום!

לקריאת סיפורי הצלחה נוספים:
1. בדיקות הדם האחרונות הכניסו אותי לחרדה
2. אחרי 20 שנה אני לא צריכה לקחת יותר כדורים
3. הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם?
מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה

מאמרים נוספים

לחץ דם גבוה וסוכרת מה הקשר

סוכרת ולחץ דם גבוה: מה הקשר?

יתר לחץ דם הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים לתמותה ממחלות לב וכלי דם, אשר נמנות על סיבות המוות המובילות בישראל. פתיחה קצת מדכאת לכתבה ….מודה.

חשיבות המגנזיום לסוכרתיים

מגנזיום הוא אחד המינרלים החשובים ביותר, אשר הכרחי לפעולתם של יותר מ -300 אנזימים שונים. כיום כ-  70% מהאנשים סובלים ממחסור במגנזיום ובמיוחד סוכרתיים. מהי

יום הסוכרת 2020

בימים אלו של מגפת ה- COVID-19, כשהכלכלה העולמית מתרסקת, ואנחנו חווים סכסוכים גזעיים ופוליטיים ברמה יומיומית נראה על פני השטח שזה לא ממש הזמן לעסוק

ויטמין D לסוכרתיים

הקשר בין ויטמין D וסוכרת

מחסור בוויטמין D ומחלת הסוכרת הפכו בשנים האחרונות להיות מגיפות עולמיות וההערכה היא ש- 75% מהאנשים במדינות המערב חיים בחוסר. הסיבה העיקרית: חוסר חשיפה לשמש.

קטוגני וצמחוני

קטוגני וצמחוני האם אפשרי?

לדיאטה הקטוגנית יתרונות רבים לאיזון סוכר, ירידה במשקל ושמירה על בריאות טובה ללא נפילות אנרגיה תכופות. השאלה האם גם צמחוניים יכולים ליהנות מהיתרונות שיש לתזונה

כמה ]חמימות ליום

כמה פחמימות צריך לאכול ביום?

הכל מתחיל ונגמר בכמות הפחמימות הנכונה לך. בדרך כלל מי שרוצה לרדת במשקל, לשמור על סוכר מאוזן ובריאות טובה צריך לשאול את עצמו את השאלה:

צום לסירוגין מול הפחתת קלוריות

צום לסירוגין – המדריך למתחילים

צום. מה אתם מרגישים כשאתם שומעים את המילה הזו? כשאני אומרת את המילה צום למטופלים שלי נפתחות להן העיניים לרווחה בתמיהה וחלק אפילו מקבלים ישר

 תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן