עכשיו תורך! 6 טיפים לחזרה קלה לשיגרה
לקביעת פגישה: 050-7499980

עכשיו תורך! 6 טיפים לחזרה קלה לשיגרה

עכשיו כשכולם כבר חזרו לשגרה, הילדים, העבודה, הבית –  עכשיו תורך!

הנה 6 טיפים חשובים לחזרה לשגרה ועוד טיפ אחד חשוב מאוד לחולי סוכרת וטרום סוכרת

טיפ מס’ 1 – שתו יותר מים

כמה? בערך 2 ליטר ליום, תלוי במשקל גופכם, אבל מים עוזרים לנו מאוד לערנות, לסדירות מעיים, לעור פנים יפה ולמצב רוח רגוע. אבל הכי חשוב הם עוזרים לפנות פסולת מהגוף.

טיפ מס’ 2 – אכלו יותר ירקות

השקיעו בסלט שלכם, הוסיפו נבטים וגרעינים כמו גרעיני חמנייה וגרעיני דלעת, הירקות נותנים תחושת שובע, מלאים בסיבים תזונתיים ומכניסים לגוף ויטמינים ומינרלים לחיזוק הגוף.

טיפ מס’ 3 – הפחיתו סטרס

נהניתם בחופשה, נחתם, לא עבדתם, אבל ברגע שספטמבר התחיל, חזרה תחושת הטירוף והעומס. נסו להכניס לחייכם לפחות 30 דק’ של רוגע ביום באמצעות הפסקה יזומה של השגרה, התעמלות, מדיטציה, נשימות עמוקות, אולי אמבטיה חמה, כל דבר שמרגיע אתכם ועושה לכם טוב.

טיפ מס’ 4 – הפסיקו לנשנש!

בקיץ הארוחות היו פחות מסודרות, שהינו הרבה מחוץ לבית וגם נשנשנו יותר, אבל עכשיו כשחוזרים לשיגרה נסו לאכול מסודר. ומה הכוונה מסודר?  3 ארוחות ביום! 

למה זה כל כך חשוב לאיזון סוכר? אכילה בלתי פוסקת במהלך היום, כל שעתיים שלוש, גורמת לרמת האינסולין להיות גבוהה במשך כל היום וזה הגורם בסופו של דבר לתנגודת אינסולין שהיא, במילים אחרות, מחלת הסוכרת.

טיפ מס’ 5 – חזרו להתאמן

חזרו לכל הפעילות הספורטיבית שעשיתם ושעושה לכם טוב. הירשמו לחוגים, לכו לשחות, העיקר צאו מהבית והפעילו את הגוף, תנועה היא אחת מעמודי התווך לבריאות טובה.

טיפ מס’ 6 – ניקוי רעלים

זה הזמן הכי טוב לנקות את הגוף לפני תרדמת החורף, הגוף ספג כל מה שהכנסתם לו במהלך הקיץ וזה הזמן הכי טוב לעזור לו ולהכין אותו לקראת החורף.

רוצים לקבל עזרה ולחזור מהר לשגרה?

מעוניינים בתכנית ניקוי רעלים?

רוצים לאזן את הסוכר בדם?

צרו קשר עוד היום –  כי עכשיו תורך! נייד – 0507499980

בהצלחה וחזרה קלה לשגרה!
מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

שמי טל אליה ואני בת 53. אני גרה בחולון וסבלתי מהשמנת יתר ממחצית שנות ה-30

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

ניסים הגיע אליי בגל הראשון של הקורונה, בימים שבהם עברתי לטפל רק בזום. מטופל בתרופות

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

שמי חלי, בת 51, שמשנותיי ה-40 סובלת מיתר משקל. אז אני, בניגוד לאחרים לא ניסיתי

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

מה הביא אותי לטיפול הגעתי לטלי לאחר שראיתי את חברתי בתהליך שהיא עוברת איתה והיא

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

אז, היית בדיאטה דלת פחמימה או קטוגנית זמן מה והכל הלך מצוין ואז יום אחד

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

האם גבינות שמנות הן חלק מהתפריט לסוכרתיים? האם הן חלק מהתפריט הקטוגני? האם מותר לאכול

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

חולי סוכרת מסוג 2 אשר מבצעים פעילות גופנית מתונה עד גבוהה עשויים להפחית עד שליש

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

כולם מדברים על החשיבות של ויטמין D ולפעמים זה מרגיש כמו עוד טרנד של תוסף

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן