להתראות לחופש הגדול…חוזרים לשיגרת הכריכים!
לקביעת פגישה: 050-7499980

להתראות לחופש הגדול…חוזרים לשיגרת הכריכים!

שתי נשים שפגשתי אתמול, אמרו שהדבר שהכי מבאס אותן בחזרה לשיגרה זה הכריכים!

אז כדי לרכך את החזרה הנה 10 עצות ורעיונות:

  1. הכינו טבלה – אצלי כל ילד אוהב משהו אחר….ירק אחר, פרי אחר, אחד אוהב מאוד עגבניות ולשני אם אשים עגבנייה זה יחשב הכרזת מלחמה. בבוקר כשכולם בלחץ ומתחילות הצעקות, מה לשים לך? אתה רוצה תפוח? אין טונה רוצה אבוקדו וכו’ ..אז הנה רעיון למנוע את כל התסכול הזה וגם אחלה פעילות עם הילדים לימים האחרונים של החופש. מהילדים הגדולים תבקשו שיכינו רשימה של כל מה שהם אוהבים בכריך + תוספת פרי + תוספת ירק, לקטנים אפשר להציע להכין טבלה מצוירת או להדביק תמונות של ירקות ופירות שהם אוהבים על הדף שלהם. הטבלה יכולה להיות בחלוקה לימות השבוע או טבלה אחת עם המון אופציות.
  2. שוקולד זה לא אוכל – אז נכון, יש המון בתים שבהם הילדים לא מוכנים לאכול משהו אחר חוץ משוקולד לבית הספר וכאימהות פולניות חשוב לנו שיאכלו משהו, אבל כריך עם שוקולד לא רק שלא מזין, אלא גם גורם לעלייה חדה ברמת הסוכר בדם ואחריה נפילת סוכר שמביאה לעצבנות, אי שקט, קושי להתרכז ושוב רעב למשהו מתוק. אם ממש חייבים קבעו יום בשבוע לשוקולד ובשאר הימים הכריזו על ימים בריאים.
  3. גוונו את סוגי הלחמים– לפעמים אותו לחם כל יום מתחיל לשעמם, יש מגוון של לחמים טובים (שיפון, כוסמין, חיטה מלאה, לחמניה, פיתה, בגט) , קנו מספר של לחמים פרוסים והקפיאו, אחד הסודות של אכילה בריאה הוא אכילה מגוונת.
  4. לפעמים לא חייבים כריך– אפשר להכין קציצות ירק טעימות בערב לפני, ולשלב עם ירקות חתוכים.
  5. ממרחים מקטניות– נשמע ממש לא אפשרי? הכל עניין של תכנון! הקטניות גורמות לשובע ותחושה רגועה ונעימה בבטן, כריך עם ממרח שעועית לבנה או חומוס וירקות יהווה ארוחה מלאה ומזינה.
  6. אנטיפסטי – חצילים, קישואים, פלפלים משדרגים כל כריך בשניות והם גם נשמרים כמה ימים במקרר, הוסיפו אותם לחומוס וירק טרי ויש לכם ארוחה מלאה!
  7. משהו מתוק – אפשר להכין כריך מתוק עם ממרח חלבה – מערבבים כמות שווה של טחינה גולמית עם סילאן (או דבש) ומורחים על הלחם, הממרח נשמר בקופסא אטומה במקרר לפחות לשבוע.
  8. הכריך של יום א’ – עם השאריות של שבת אפשר להכין כריכים מאלפים, חזה עוף פרוס, קציצות, ירקות שהיו בתנור, סלט חצילים, סלט מטבוחה ועוד..
  9. התייחסו לכריך כארוחה – כשאתם באים להרכיב את הכריך חשבו שזה מה שהילדים אוכלים עד הצהריים, לפעמים מדובר אפילו עד השעה 14:00 – 15:00.
  10. מאחלת לכולם שנת לימודים מוצלחת בריאה, מגוונת והכי חשוב מהנה.
מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

שמי טל אליה ואני בת 53. אני גרה בחולון וסבלתי מהשמנת יתר ממחצית שנות ה-30

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

ניסים הגיע אליי בגל הראשון של הקורונה, בימים שבהם עברתי לטפל רק בזום. מטופל בתרופות

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

שמי חלי, בת 51, שמשנותיי ה-40 סובלת מיתר משקל. אז אני, בניגוד לאחרים לא ניסיתי

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

מה הביא אותי לטיפול הגעתי לטלי לאחר שראיתי את חברתי בתהליך שהיא עוברת איתה והיא

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

אז, היית בדיאטה דלת פחמימה או קטוגנית זמן מה והכל הלך מצוין ואז יום אחד

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

האם גבינות שמנות הן חלק מהתפריט לסוכרתיים? האם הן חלק מהתפריט הקטוגני? האם מותר לאכול

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

חולי סוכרת מסוג 2 אשר מבצעים פעילות גופנית מתונה עד גבוהה עשויים להפחית עד שליש

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

כולם מדברים על החשיבות של ויטמין D ולפעמים זה מרגיש כמו עוד טרנד של תוסף

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן