ארוחת בוקר לסוכרתיים: מה הכי כדאי?
לקביעת פגישה: 050-7499980

ארוחת בוקר לסוכרתיים: מה הכי כדאי?

ב- 06.12.19 תתקיים הרצאה מיוחדת לסוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל.

מזמינה אותך ללמוד מהי הטעות הכי גדולה בניהול רמות הסוכר בדם, מדוע הטריגליצרידים גבוהים למרות שלא אוכלים שומנים? איך מורידים את הכולסטרול? מדוע דיאטות לא עובדות ואיך המצב שלך לא קשור לכח הרצון שלך! ההרצאה הזו תשנה את כל מה שידעת על איזון שומנים בדם, משקל וסוכר ותיתן לך את ההנחיות הנכונות שלעולם לא קיבלת. למקדימים להרשם – מחיר מוזל עד 23.11.19 .

מזמינה אותך ללמוד מחדש את החוקים כדי לנצח!  https://lp.vp4.me/e5e9

ארוחת בוקר לסוכרתיים
ארוחת בוקר טובה לסוכרתיים

ארוחת בוקר לסוכרתיים: מה הכי כדאי לי לאכול בבוקר אם אני סוכרתי? איזו ארוחה לא תעלה לי את הסוכר בדם – התשובה נמצאת במאמר!

התשובה לשאלה הזו היא נמצאת בתשובה לשאלה:

איזו מבין שתי הארוחות גורמת לך לתחושת שובע לאורך זמן?

אפשרות אחת לארוחת בוקר: 2 ביצים+ אבוקדו+ ירקות 

אפשרות שנייה לארוחת בוקר: שיבולת שועל + סילאן + פרי

מה המחקרים אומרים על ארוחת בוקר לסוכרתיים?

מחקר שהתפרסם במגזין Nutrients הראה שצריכה של 2 ביצים בבוקר בהשוואה לארוחת בוקר של דייסת שיבולת שועל לא רק שהפחיתה את רמות הגרלין – “הורמון הרעב” אלא גם שמרה על היחס של LDL / HDL. (קישור לקריאת המחקר המלא: https://www.mdpi.com/2072-6643/9/2/89/htm)

בשנים האחרונות, אנשים רבים הרוצים לשמור על הבריאות הכללית, בריאות הלב או המפחדים מכולסטרול, החלו לאכול בבוקר דייסת קוואקר.

על הקשר שבין: סוכרת – גרלין – ותחושת השובע

  • לגרלין תפקיד מרכזי בוויסות תיאבון ומשקל הגוף.
  • גרלין מופרש מהקיבה בעת רעב ומעודד אכילה. 
  • סיימתם לאכול ואתם שבעים? שובע יסומן על ידי איתות לקיבה וזו תפריש פחות גרלין להפחתת החשק לאכול.

כשרמת הגרלין עולה – אנחנו רעבים.

כשרמת הגרלין יורדת – סימן שאנחנו שבעים.

מסקנות ישירות מהמחקר לסוכרתיים לגבי ארוחת בוקר

אכילת 2 ביצים בבוקר, בהשוואה, לאכילת דייסת קוואקר גורמת ל:

  •  שומרת על תחושת שובע לאורך זמן.
  • שומרת על ערכי סוכר נמוכים. ( אינה מעלה רמות אינסולין)
  • מונעת רצון לנשנושים ולחיפוש אחר משהו מתוק.
  •  מונעת תנגודת לאינסולין.
  • המחקר הוכיח כי אלו שאכלו ארוחת בוקר עם ביצים הגיעו לארוחת הערב בסוף היום, פחות רעבים, יותר נינוחים ובמהלך היום היו עם פחות חשקים.

ארוחת בוקר לסוכרתיים: היתרונות שבארוחה עם ביצים

ארוחה של ביצים בבוקר שומרת יותר על היחס של LDL / HDL :

זוהי הוכחה נוספת לכך שביצים אינם גורמים לעלייה של הכולסטרול הנמדד ביחס שבין הטוב והרע (להרחבת קריאה בנושא כולסטרול)

דוגמא לארוחת בוקר טובה לסוכרתיים:

חביתה מ- 2 ביצים – בכל צורת עשייה (אפשר לשלב גבינה , פטריות, עשבי תיבול וכד’)

1/2 אבוקדו + סלט ירקות קטן+ שמן זית

וכמו שאומרים – אין חכם כבעל ניסיון – נסו ותיווכחו …בתיאבון!

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? או להשאיר לי הודעה? מלאו את הטופס

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן