
היום, כמעט שנה אחרי, פחות 24 ק"ג ואני בתחושת הצלחה גדולה.
אני עירית, נשואה+2 מישוב כפרי בדרום הארץ. דקה לפני גיל 50 ו- 2.5 דקות לפני גיל המעבר. שכירה בעבודתי וחיה חיים "רגילים" עד כמה שניתן

אני עירית, נשואה+2 מישוב כפרי בדרום הארץ. דקה לפני גיל 50 ו- 2.5 דקות לפני גיל המעבר. שכירה בעבודתי וחיה חיים "רגילים" עד כמה שניתן

טלי יקרה , רואים תוצאות. ירדתי מ 6.7% ל 6.0% במדד a1c . אחרי יותר מ 10 שנים שבהם השתמשתי בכדורים (האחרון גנואט) ולא הייתי

היי אני נילי ואני בת 28 הגעתי לטלי בחודש יוני אחרי התפרצות אקנה, שיעור קל בפנים ואי סדירות במחזור וכל זה כחלק מבעיית השחלות הפוליציסטיות

הגעתי לטלי בגיל 47 לאחר מעקב של סוכר במשך שנה שלמה שהמדד האחרון היה 136 ובסוכר הסמוי כבר נצבעה נקודה אדומה כך שהרופא הגדיר אותי

הגעתי לטלי בגיל 56, כבדה, עייפה וסקפטית, מאד מודאגת מההגדרה החדשה שניתנה לי: מבעלת סוכרת גבולית הפכתי לסוכרתית נקודה. במשך יותר מחמש שנים, מגיל 50,

הי שמי מאיה ואני בת 46 ואני אתחיל מהסוף..או יותר נכון מהאמצע הסוכר שלי מאוזן ואני 21 קילו פחות, אחרי בסך הכל 3 וחצי חודשים

שמי אורה ואני בת 67. בשנת 2009 אובחנתי כחולת סוכרת. לי היה ברור שזה יגיע כי אצלנו במשפחה גם מצד אימי וגם מצד אבי חלו

אני בת 58 תמיד הייתי בריאה, התייחסתי לעלייה הדרגתית במשקל לאחר גיל המעבר כתופעה שעלי לקבל כתהליך טבעי. אבל כשקיבלתי את התוצאות של בדיקות הדם

במשך שנים רבות נאבקתי בעודף משקל וטרדות בריאותיות כמו כאבי פרקים, עייפות כרונית, לחץ בסרעפת, צרבות, הרגשת כובד כללי וברכיים כואבות. הגעתי לטלי בהמלצה של

שמי אירנה ואני בת 51. סבלתי מסכרת בהריונות והייתי מטופלת על ידי דיאטה. בשנתיים אחרונות עליתי במשקל 15 קילו, והגעתי ל76 קילו ולפני כחודש אובחנתי
WhatsApp us