אפשר להזמין אותך למשקה קר? (שיעזור לך להוריד את הסוכר בדם)
לקביעת פגישה: 050-7499980

אפשר להזמין אותך למשקה קר? (שיעזור לך להוריד את הסוכר בדם)

קינמון הוא תבלין שנעשה בו שימוש מזה מאות שנים. ברפואה הטבעית ובמסורות רבות משתמשים בו על בסיס יומי, יש לו תכונות ריפוי רבות בעיקר מהיותו אנטיאוקסידנט חזק במיוחד.

הקינמון ידוע בתכונותיו הטובות כעוזר במקרים רבים ביניהם:

  1. מקטין גורמי סיכון למחלות לב.
  2. עוזר להפחית רמות כולסטרול.
  3. מפחית רמות גבוהות של טריגליצרידים.
  4. מפחית לחץ דם.
  5. מסייע בהגנה מפני ירידה קוגניטיבית ,מגן על תפקוד המוח.
  6. מגן על בריאות השיניים ומחטא נשימה באופן טבעי.
  7. מפחית דלקתיות – אנטי דלקתי.

 כיצד קינמון עוזר לחולי סוכרת?

מחלת הסוכרת הנה מחלה שבה נוצרת תנגודת של הגוף לאינסולין. כלומר, הגוף מפסיק להגיב לאינסולין המופרש מהלבלב ובתגובה הגוף מייצר עוד ועוד אינסולין בתקווה שיצליח להעביר את הסוכר שהגיע מהמזון לתוך התאים ולהשתמש בו לשימושיו השונים.

כשהגוף לא מגיב לאינסולין עולה רמת הסוכר בדם ומתפתחת מחלת הסוכרת.

הקינמון ידוע כמעלה את רגישות התאים לאינסולין. כלומר, הוא מצליח לגרום לקולטנים שבתא להגיב לאינסולין ובכך להכניס את הסוכר שהגיע מהמזון לתוך התא ולהפחית את כמותו בדם.

כיצד להשתמש בקינמון בחיי היומיום ובתפריט האישי ?

כלל חשוב – צריכה מתונה , אין הכוונה שתתחילו לצרוך כמויות גדולות של קינמון אלא שתשלבו אותו בתבשילים ובמשקאות באופן שוטף.

את הקינמון ניתן לרכוש בכמה צורות – אבקה, מקל קינמון או כמוסות.

  • אפשר להוסיף אותו לדייסת שיבולת שועל בבוקר.
  •  אפשר להוסיף חצי כפית אבקת קינמון לקפה.
  •  אפשר לפזר אותו על צלחת פירות. (עם תפוחים הולך ממש נהדר)

הכי טעים להכין משקה סיידר עם קינמון ולקחת איתך לדרך.

מרכיבים: תפוח אדום, מקל קינמון ומים רותחים.

אופן ההכנה: חותכים את התפוח לחתיכות קטנות.

לתוך כד זכוכית מכניסים את התפוח ומקל הקינמון.

ממלאים את הכד במים רותחים.

מניחים למשקה להתקרר במקרר למשך הלילה.

למחרת בבוקר יש משקה קר טעים ומתוק לפתוח איתו את הבוקר ולקחת לדרך.

עוד משהו קטן, אבל שווה…

לפני שניפרד – אני מזמינה אתכם לעשות עוד 3 דברים חשובים:

להוריד את “שינוי מתוק” – המדריך המקוצר לטרום סוכרתיים  שייתן לכם שפע של עצות טובות וידע יקר ערך לאיזון הסוכר בדם – והוא שלכם באהבה ממני, לגמרי בחינם!

להצטרף לדף העסקי שלי בפייסבוק, כדי לקבל מידע נוסף ועדכני.

לקרוא מה מספרים מטופלים שלי  על השינוי שחוו והטיפול שעברו.

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה.

סיפורי הצלחה:

סבלתי 10 שנים מכבד שומני – היום כבר לא!

סבלתי 10 שנים מכבד שומני – היום כבר לא!

אחרי 10 שנים של כבד שומני…המצב שלי החריף! הגעתי לטלי דרך אמא של חברה טובה,

הטעות של הרופא = המזל של סוזן.

הטעות של הרופא = המזל של סוזן.

הגעתי לטלי אחרי שנים של התמודדות עם מצב טרום סוכרתי ועם חשש להתפתחות סוכרת ההיסטוריה

רעות מתוקי ניצחה את הסוכרת המשפחתית

רעות מתוקי ניצחה את הסוכרת המשפחתית

רעות הגיעה אליי בסוף חודש ינואר עם סוכר ממוצע של 131. לאחר ניסיונות כושלים לאזן

בדיקות דם אחרונות הכניסו אותי לחרדה- ראיתי לנגד עיניי את אבי

בדיקות דם אחרונות הכניסו אותי לחרדה- ראיתי לנגד עיניי את אבי

הסיפור שלי,  מיכל וכטרמן, בת 64  התחיל כשעשיתי את הבדיקות דם האחרונות שלי. התוצאות הכניסו

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

סוכרתיים: 5 סיבות להוספת שומנים לתפריט

סוכרתיים: 5 סיבות להוספת שומנים לתפריט

שומנים בתפריט לסוכרתיים? בטוחה? ולירידה במשקל? שנים אמרו לנו ששומן משמין, ששומן סותם את העורקים

בעיות שינה אצל סוכרתיים: הסיבות והפתרונות.

בעיות שינה אצל סוכרתיים: הסיבות והפתרונות.

סוכרת עייפות ושינה – מהי הסיבה העיקרית לבעיות שינה ועייפות אצל סוכרתיים? מדוע מתעוררים בין

האם סוכרתיים ובעלי עודף משקל צריכים לאכול כל 2-3 שעות?

האם סוכרתיים ובעלי עודף משקל צריכים לאכול כל 2-3 שעות?

 סוכרתי ורוצה לרדת במשקל? צריך לאכול כל 2-3 שעות. מכירים את ההנחיה הזו ? יש

איזו פעילות גופנית הכי טובה לסוכרתיים ולירידה במשקל ואיזו ממש לא?

איזו פעילות גופנית הכי טובה לסוכרתיים ולירידה במשקל ואיזו ממש לא?

כיצד להוריד את הסוכר בדם, המשקל והעמידות לאינסולין ,בעזרת הפעילות הגופנית הנכונה ומאיזו פעילות גופנית

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

Call Now Button שיחת חינם להתייעצות
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן