אפשר להזמין אותך למשקה קר? (שיעזור לך להוריד את הסוכר בדם)
לקביעת פגישה: 050-7499980

אפשר להזמין אותך למשקה קר? (שיעזור לך להוריד את הסוכר בדם)

קינמון הוא תבלין שנעשה בו שימוש מזה מאות שנים. ברפואה הטבעית ובמסורות רבות משתמשים בו על בסיס יומי, יש לו תכונות ריפוי רבות בעיקר מהיותו אנטיאוקסידנט חזק במיוחד.

הקינמון ידוע בתכונותיו הטובות כעוזר במקרים רבים ביניהם:

  1. מקטין גורמי סיכון למחלות לב.
  2. עוזר להפחית רמות כולסטרול.
  3. מפחית רמות גבוהות של טריגליצרידים.
  4. מפחית לחץ דם.
  5. מסייע בהגנה מפני ירידה קוגניטיבית ,מגן על תפקוד המוח.
  6. מגן על בריאות השיניים ומחטא נשימה באופן טבעי.
  7. מפחית דלקתיות – אנטי דלקתי.

 כיצד קינמון עוזר לחולי סוכרת?

מחלת הסוכרת הנה מחלה שבה נוצרת תנגודת של הגוף לאינסולין. כלומר, הגוף מפסיק להגיב לאינסולין המופרש מהלבלב ובתגובה הגוף מייצר עוד ועוד אינסולין בתקווה שיצליח להעביר את הסוכר שהגיע מהמזון לתוך התאים ולהשתמש בו לשימושיו השונים.

כשהגוף לא מגיב לאינסולין עולה רמת הסוכר בדם ומתפתחת מחלת הסוכרת.

הקינמון ידוע כמעלה את רגישות התאים לאינסולין. כלומר, הוא מצליח לגרום לקולטנים שבתא להגיב לאינסולין ובכך להכניס את הסוכר שהגיע מהמזון לתוך התא ולהפחית את כמותו בדם.

כיצד להשתמש בקינמון בחיי היומיום ובתפריט האישי ?

כלל חשוב – צריכה מתונה , אין הכוונה שתתחילו לצרוך כמויות גדולות של קינמון אלא שתשלבו אותו בתבשילים ובמשקאות באופן שוטף.

את הקינמון ניתן לרכוש בכמה צורות – אבקה, מקל קינמון או כמוסות.

  • אפשר להוסיף אותו לדייסת שיבולת שועל בבוקר.
  •  אפשר להוסיף חצי כפית אבקת קינמון לקפה.
  •  אפשר לפזר אותו על צלחת פירות. (עם תפוחים הולך ממש נהדר)

הכי טעים להכין משקה סיידר עם קינמון ולקחת איתך לדרך.

מרכיבים: תפוח אדום, מקל קינמון ומים רותחים.

אופן ההכנה: חותכים את התפוח לחתיכות קטנות.

לתוך כד זכוכית מכניסים את התפוח ומקל הקינמון.

ממלאים את הכד במים רותחים.

מניחים למשקה להתקרר במקרר למשך הלילה.

למחרת בבוקר יש משקה קר טעים ומתוק לפתוח איתו את הבוקר ולקחת לדרך.

עוד משהו קטן, אבל שווה…

לפני שניפרד – אני מזמינה אתכם לעשות עוד 3 דברים חשובים:

להוריד את “שינוי מתוק” – המדריך המקוצר לטרום סוכרתיים  שייתן לכם שפע של עצות טובות וידע יקר ערך לאיזון הסוכר בדם – והוא שלכם באהבה ממני, לגמרי בחינם!

להצטרף לדף העסקי שלי בפייסבוק, כדי לקבל מידע נוסף ועדכני.

לקרוא מה מספרים מטופלים שלי  על השינוי שחוו והטיפול שעברו.

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

הפעם הצלחתי להוריד את הסוכר!

שמי טל אליה ואני בת 53. אני גרה בחולון וסבלתי מהשמנת יתר ממחצית שנות ה-30

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

הסיפור של ניסים שה- A1C שלו ירד מ- 8.2% ל- 6.7% ב- 3 חודשים!

ניסים הגיע אליי בגל הראשון של הקורונה, בימים שבהם עברתי לטפל רק בזום. מטופל בתרופות

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

הפעם עשיתי את השינוי הכי גדול שלי

שמי חלי, בת 51, שמשנותיי ה-40 סובלת מיתר משקל. אז אני, בניגוד לאחרים לא ניסיתי

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

מה הביא אותי לטיפול הגעתי לטלי לאחר שראיתי את חברתי בתהליך שהיא עוברת איתה והיא

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

אז, היית בדיאטה דלת פחמימה או קטוגנית זמן מה והכל הלך מצוין ואז יום אחד

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

האם גבינות שמנות הן חלק מהתפריט לסוכרתיים? האם הן חלק מהתפריט הקטוגני? האם מותר לאכול

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

חולי סוכרת מסוג 2 אשר מבצעים פעילות גופנית מתונה עד גבוהה עשויים להפחית עד שליש

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

מקורות במזון לוויטמין D – חשוב מאוד לסוכרתיים

כולם מדברים על החשיבות של ויטמין D ולפעמים זה מרגיש כמו עוד טרנד של תוסף

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן