פריכיות אורז לסוכרתיים – ממש לא!
לקביעת פגישה: 050-7499980

פריכיות אורז לסוכרתיים – ממש לא!

סוכרתיים רבים ובעלי עודף משקל הרוצים להפחית ממשקלם ולאזן את רמות הסוכר אוכלים פריכיות.

(לקטגוריה הזו אני מכניסה גם חלק מסוגי הקרקרים).

הפריכיות כבר מזמן הפכו למוצר “דיאטטי” המומלץ כמעט בכל תפריט, למי שרוצה לרדת במשקל.

  • פריכיות בבוקר עם קצת קוטג’
  • פריכיות אחה”צ עם גבינה
  • ואפילו פריכיות עם קצת ריבה

אז מה הבעיה עם הפריכיות? מדוע הן לא טובות לאיזון הסוכר ולא תורמות לירידה במשקל? 

פריכיות אורז הן למעשה אורז שעבר תהליך עיבוד.

אורז הוא דגן.

ודגן הוא פחמימה לכל דבר.

הפחמימה כפי שאתם כבר יודעים, היא זו שמעלה את רמת הסוכר בדם הכי גבוה והכי מהר.

כשאנחנו אוכלים פחמימה, מתפרק המזון במעיים ומיד מופרש לדם סוכר.

בעקבות כך מופרש אינסולין שמטרתו להוריד את רמת הסוכר בדם ולהכניס את הסוכר לתא (לניצול אנרגטי).

עד פה נשמע טוב…אבל סוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל, צריכים לדעת

שעליה של רמת האינסולין בתדירות גבוהה גורמת ל- 2 דברים:

  1.  מגבירה את תנגודת הגוף לאינסולין מה שלאורך זמן גורם למחלת הסוכרת.
  2.  אינסולין הוא הורמון “השמנה” הוא זה שמאותת לגוף לאגור שומן, כך שבכל פעם שהוא יעלה אתם רק תרצו לאכול עוד ועוד ללא קשר לכח הרצון שלכם! ולכן כל כך חשוב לשמור על רמה נמוכה שלו.

מסקנה: הוציאו את הפריכיות וכל סוגי הקרקרים מהתפריט ואיכלו אוכל אמיתי!

מה זה אוכל אמיתי?

ביצים, גבינות, בשר, דגים, שמן זית, חמאה, שמן קוקוס אגוזים וזרעים, אבוקדו ועוד..

אם אתם מחפשים פתרונות לאיזון סוכר בדם ולירידה במשקל ללא פריכיות J
מוזמנים ליצור עמי קשר ותיווכחו שזה אפשרי.
נייד 0507499980
בריאות שלמה ,

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

 

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

כצמחונית (בעיקר) חשבתי שאני אוכלת בצורה מאוזנת ובריאה…הבדיקות הראו לי אחרת

כצמחונית (בעיקר) חשבתי שאני אוכלת בצורה מאוזנת ובריאה…הבדיקות הראו לי אחרת

אני בת 58 תמיד הייתי בריאה, התייחסתי לעלייה הדרגתית במשקל לאחר גיל המעבר כתופעה שעלי

הטריגליצרידים ירדו מ 524 ל- 259 ב- 3 חודשים

הטריגליצרידים ירדו מ 524 ל- 259 ב- 3 חודשים

במשך שנים רבות נאבקתי בעודף משקל וטרדות בריאותיות כמו כאבי פרקים, עייפות כרונית, לחץ בסרעפת,

אחרי 3 ימים בלבד הסוכר שלי בצום היה 85, במקום 150!

אחרי 3 ימים בלבד הסוכר שלי בצום היה 85, במקום 150!

שמי אירנה ואני בת 51. סבלתי מסכרת בהריונות והייתי מטופלת על ידי דיאטה. בשנתיים אחרונות

אחרי 20 שנה אני לא צריכה לקחת יותר כדורים – הסיפור של איריס

אחרי 20 שנה אני לא צריכה לקחת יותר כדורים – הסיפור של איריס

שמי איריס ואני בת 59. לפני מספר חודשים קיבלתי תוצאות דיי מפחידות בבדיקת דם. התוצאות

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

יום הסוכרת 2020

יום הסוכרת 2020

בימים אלו של מגפת ה- COVID-19, כשהכלכלה העולמית מתרסקת, ואנחנו חווים סכסוכים גזעיים ופוליטיים ברמה

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

איך חוזרים אחרי נפילה לדיאטה דלת פחמימה

אז, היית בדיאטה דלת פחמימה או קטוגנית זמן מה והכל הלך מצוין ואז יום אחד

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

גבינות לסוכרתיים – מה עדיף ומה פחות

האם גבינות שמנות הן חלק מהתפריט לסוכרתיים? האם הן חלק מהתפריט הקטוגני? האם מותר לאכול

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

כמה יעילה פעילות גופנית לחולי סוכרת מסוג 2

חולי סוכרת מסוג 2 אשר מבצעים פעילות גופנית מתונה עד גבוהה עשויים להפחית עד שליש

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן