פריכיות אורז לסוכרתיים – ממש לא!
לקביעת פגישה: 050-7499980

פריכיות אורז לסוכרתיים – ממש לא!

סוכרתיים רבים ובעלי עודף משקל הרוצים להפחית ממשקלם ולאזן את רמות הסוכר אוכלים פריכיות.

(לקטגוריה הזו אני מכניסה גם חלק מסוגי הקרקרים).

הפריכיות כבר מזמן הפכו למוצר “דיאטטי” המומלץ כמעט בכל תפריט, למי שרוצה לרדת במשקל.

  • פריכיות בבוקר עם קצת קוטג’
  • פריכיות אחה”צ עם גבינה
  • ואפילו פריכיות עם קצת ריבה

אז מה הבעיה עם הפריכיות? מדוע הן לא טובות לאיזון הסוכר ולא תורמות לירידה במשקל? 

פריכיות אורז הן למעשה אורז שעבר תהליך עיבוד.

אורז הוא דגן.

ודגן הוא פחמימה לכל דבר.

הפחמימה כפי שאתם כבר יודעים, היא זו שמעלה את רמת הסוכר בדם הכי גבוה והכי מהר.

כשאנחנו אוכלים פחמימה, מתפרק המזון במעיים ומיד מופרש לדם סוכר.

בעקבות כך מופרש אינסולין שמטרתו להוריד את רמת הסוכר בדם ולהכניס את הסוכר לתא (לניצול אנרגטי).

עד פה נשמע טוב…אבל סוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל, צריכים לדעת

שעליה של רמת האינסולין בתדירות גבוהה גורמת ל- 2 דברים:

  1.  מגבירה את תנגודת הגוף לאינסולין מה שלאורך זמן גורם למחלת הסוכרת.
  2.  אינסולין הוא הורמון “השמנה” הוא זה שמאותת לגוף לאגור שומן, כך שבכל פעם שהוא יעלה אתם רק תרצו לאכול עוד ועוד ללא קשר לכח הרצון שלכם! ולכן כל כך חשוב לשמור על רמה נמוכה שלו.

מסקנה: הוציאו את הפריכיות וכל סוגי הקרקרים מהתפריט ואיכלו אוכל אמיתי!

מה זה אוכל אמיתי?

ביצים, גבינות, בשר, דגים, שמן זית, חמאה, שמן קוקוס אגוזים וזרעים, אבוקדו ועוד..

אם אתם מחפשים פתרונות לאיזון סוכר בדם ולירידה במשקל ללא פריכיות J
מוזמנים ליצור עמי קשר ותיווכחו שזה אפשרי.
נייד 0507499980
בריאות שלמה ,

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

 

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

מבעלת סוכרת גבולית הפכתי לסוכרתית נקודה.

מבעלת סוכרת גבולית הפכתי לסוכרתית נקודה.

הגעתי לטלי בגיל 56, כבדה, עייפה וסקפטית, מאד מודאגת מההגדרה החדשה שניתנה לי: מבעלת סוכרת

הסוכר שלי מאוזן ואני 21 קילו פחות

הסוכר שלי מאוזן ואני 21 קילו פחות

הי שמי מאיה ואני בת 46 ואני אתחיל מהסוף..או יותר נכון מהאמצע הסוכר שלי מאוזן

באף שיטה לא הצלחתי להוריד את הסוכר הפעם זה היה שונה

באף שיטה לא הצלחתי להוריד את הסוכר הפעם זה היה שונה

שמי אורה ואני בת 67. בשנת 2009 אובחנתי כחולת סוכרת. לי היה ברור שזה יגיע

כצמחונית (בעיקר) חשבתי שאני אוכלת בצורה מאוזנת ובריאה…הבדיקות הראו לי אחרת

כצמחונית (בעיקר) חשבתי שאני אוכלת בצורה מאוזנת ובריאה…הבדיקות הראו לי אחרת

אני בת 58 תמיד הייתי בריאה, התייחסתי לעלייה הדרגתית במשקל לאחר גיל המעבר כתופעה שעלי

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

איך לקבל החלטות בראש השנה ולהצליח

איך לקבל החלטות בראש השנה ולהצליח

כל שנה אנחנו מבטיחים לעצמנו שהנה הפעם נעשה את השינוי, הפעם זה יהיה סופי! אוספים

סוכרת ולחץ דם גבוה: מה הקשר?

סוכרת ולחץ דם גבוה: מה הקשר?

יתר לחץ דם הוא אחד מגורמי הסיכון העיקריים לתמותה ממחלות לב וכלי דם, אשר נמנות

מה הסיכוי שלך לחלות בסוכרת ב-10 שנים הקרובות

מה הסיכוי שלך לחלות בסוכרת ב-10 שנים הקרובות

האם בעוד כ-10 שנים או פחות הסוכרת או טרום סוכרת יהיו חלק מחייך? בכל יום

חשיבות המגנזיום לסוכרתיים

חשיבות המגנזיום לסוכרתיים

מגנזיום הוא אחד המינרלים החשובים ביותר, אשר הכרחי לפעולתם של יותר מ -300 אנזימים שונים.

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן