
איך להוריד את החשק למתוק: כך תחזירו שליטה גם בתקופה לא שגרתית
התקופה האחרונה מרגישה לרבים מאיתנו כמו רצף בלתי נגמר של התפרקות. המלחמה שבחוץ שנכנסה עמוק לתוך הלב, הסטרס הקיומי שמלווה כל נשימה, ואליהם הצטרף פסח

התקופה האחרונה מרגישה לרבים מאיתנו כמו רצף בלתי נגמר של התפרקות. המלחמה שבחוץ שנכנסה עמוק לתוך הלב, הסטרס הקיומי שמלווה כל נשימה, ואליהם הצטרף פסח

רבים מאמינים שמושגים כמו גיל המעבר או שינויים הורמונליים דרמטיים שייכים רק לנשים, אך המציאות הביולוגית מספרת סיפור אחר לגמרי. אנדרופאוזה (Andropause), המכונה לעיתים גיל

תקציר לממהרים:דמנציה לא מתחילה בגיל הזקנה – היא מתחילה הרבה קודם, כשמערכת הסוכר והאינסולין יוצאת מאיזון ופוגעת בבריאות המטבולית של הגוף והמוח.כשהגוף מוצף סוכר, המוח

רובנו עושים אחת לשנה או שנתיים בדיקות דם שגרתיות – כולסטרול, גלוקוז ועוד כמה מדדים. אנחנו רגילים לחשוב שאם הרופא לא התקשר, הכול בסדר. אבל

"אני רעבה… בא לי משהו… חייב/ת לנשנש עכשיו!"מכירים את המשפטים האלה? רובנו אומרים אותם לעצמנו לא פעם ביום – גם אחרי שאכלנו ארוחה מלאה.אבל למה

אחת התלונות הנפוצות ביותר שאני שומעת בקליניקה היא: “אין לי כוח, אני עייפה, אין לי אנרגיה.” עייפות מתמשכת היא לא רק תחושה יומיומית מציקה –

איך ליהנות מהמתוק בלי להקפיץ את רמות הסוכר קיץ, חם, ובא לכם משהו מתוק, קריר ומרענן. הבחירה הטבעית של רבים היא פירות – הם נראים

תזונה ואינסולין נמצאים תמיד במרכז השיח על סוכרת, אבל מסתבר שיש לשתיית מים תפקיד לא פחות חשוב. מים הם לא רק דרך להרוות את הצמא

מפעילות גופנית לבד לא באמת מרזים. ריצה או הליכה לבדן לא מובילות בהכרח לירידה במשקל, והתיאוריה של "תכניסו פחות, תוציאו יותר" פשוט לא עובדת כמו

כולם כבר שמעו על התרופות אוזמפיק (Ozempic) ו-ווגובי (Wegovy) אשר מציעות פתרון חדשני ויעיל לטיפול בעודף משקל ובסוכרת סוג 2. אולם מעבר ליכולת שלהן לסייע
WhatsApp us