חשק מיני נמוך? אולי זה הקורטיזול שלך? הכל על שינויים הורמונליים בגיל 35-40 ו- 4 צעדים לשינוי.
לקביעת פגישה: 050-7499980

חשק מיני נמוך? אולי זה הקורטיזול שלך? הכל על שינויים הורמונליים בגיל 35-40 ו- 4 צעדים לשינוי.

ב- 06.12.19 תתקיים הרצאה מיוחדת לסוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל.

מזמינה אותך ללמוד מהי הטעות הכי גדולה בניהול רמות הסוכר בדם, מדוע הטריגליצרידים גבוהים למרות שלא אוכלים שומנים? איך מורידים את הכולסטרול? מדוע דיאטות לא עובדות ואיך המצב שלך לא קשור לכח הרצון שלך! ההרצאה הזו תשנה את כל מה שידעת על איזון שומנים בדם, משקל וסוכר ותיתן לך את ההנחיות הנכונות שלעולם לא קיבלת. למקדימים להרשם – מחיר מוזל עד 23.11.19 .

מזמינה אותך ללמוד מחדש את החוקים כדי לנצח!  https://lp.vp4.me/e5e9

מיליוני נשים בעולם סובלות, ללא צורך, מתשישות, עצבנות, תסמונת קדם ווסתית, אכילת לא מבוקרת וממצבי רוח משתנים. אבל זה לא חייב להיות ככה…

ההורמונים יכולים להשפיע עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, הם קשורים למצב הרוח שלנו ולרמות האנרגיה שיש לנו, ליכולת להתמודד עם מתח, לחשק המיני שלנו, ליכולת שלנו לישון טוב ולקום רעננים, למשקל ולבריאות כללית.

מהם הגורמים הנפוצים בימינו, לירידה בחשק המיני, למתח ולעייפות?

1. אורח החיים שלנו – רוב הנשים כיום נמצאות בעומס של מטלות אינסופיות, הן מוצפות בעבודה, מג’נגלות אחה”צ בין הילדים לבית כשלעיתים ברקע גם ממשיכות לעבוד. בואו נשים את זה על השולחן אנחנו מטפלות בכולם חוץ מבעצמינו. אז מה הפלא שבערב אנחנו צונחות למיטה בלי חשק ועייפות?

2. תזונה– לתפריט התזונתי שלנו יש השפעה ישירה על מצב האנרגיה והאיזון ההורמונלי.

• אכילה מרובה מידי של פחמימות וסוכרים משחררת גלוקוז לדם וגורמת לנו לרכבת הרים ברמות האנרגיה. הנה תרשים הממחיש בצורה הטובה ביותר את המעגל החוזר על עצמו שוב ושוב.

 

• אלרגיות – אלרגיה למזונות מסוימים עלולה לגרום לאי שקט, עצבנות, ובעיות עיכול מסוימות.

3. חסרים תזונתיים – חסרים של ויטמיני B , מגנזיום, יוד ואבץ מעורבים בהפקת האנרגיה בגוף, חסרים אלו עלולים להביא אותנו למצבי תשישות ועצבנות. כמו כן, כשהגוף שלנו נמצא במתח הוא “אוכל” את מאגרי הוויטמינים והמינרלים שלנו מהר יותר ולא תמיד ניתן להשלים אותם באמצעות תזונה בלבד.

4. שינה – נשמע די הגיוני שחוסר בשעות שינה יגרום לעייפות, אבל שינה משפיעה על רמות הקורטיזול שלנו, אדם צריך לפחות 6 שעות שינה בלילה, אחרת, עצבנות, חוסר מיקוד, והשתוקקות למתוקים ומזונות בעלי סוכר גבוה יהיו חלק משגרת היומיום.

5. אוכלוסיית המעיים –לאוכלוסיית חיידקי המעיים יש השפעה ישירה על מצב בריאותו של הגוף, החיידקים הטובים קשורים בקשר הדוק למערכת החיסונית, מייצרים ויטמינים, משפיעים על העור שלנו ועל מצב הרוח שלנו. אוכלוסייה מאוזנת היא מפתח לבריאותו של הגוף.

בדקי מה לא מאוזן אצלך:

(שימי לב שלעיתים רק חלק מהסימפטומים מופיעים ולא במהלך כל החודש).

קורטיזול לא מאוזן: הרגשה מתוחה, עייפות, שינויים במצב הרוח, חשק מיני נמוך, חוסר יכולת להתמקד, מחשבות מעורפלות, שומן בטני ודלקות חוזרות ונשנות.

תירואיד לא מאוזן: הרגשת עייפות, עליה במשקל, דיכאון קל, תסמונת קדם ווסתית, חשק מיני נמוך, נשירת שיער, עור יבש ותחושת קור.

אינסולין לא מאוזן: עייפות, בעיקר אחה”צ, שינויים במצב הרוח, תסמונת קדם ווסתית, התעוררות לקראת 3-5 לפנות בוקר, תשוקה לפחמימות וסוכרים, צמא מוגבר, השתנה מרובה.

אסטרוגן גבוה: דימום מחזורי כבד, התכווצויות באזור האגן, תחושת נפיחות, אגירת נוזלים, רגישות בחזה, עלייה במשקל, שינויים במצב הרוח ותסמונת קדם וסתית.

אסטרוגן נמוך: עור יבש, יותר קמטים בפנים, יובש בנרתיק, דיכאון קל, חשק מיני נמוך, גלי חום, הזעות לילה ואובדן זיכרון.

הנה 4 צעדים לשינוי והעלאת האנרגיה שלך:

1. תזונה – שפרי את המזונות שאת אוכלת התומכים באיזון הורמונלי. (לקריאה בהרחבה)

• הפחיתי פחמימות.
• הוסיפי שומנים טובים.
• בדקי את רמת הברזל, B12 ומגנזיום.
• הוסיפי לתזונה חיידקים טובים הנמצאים במזונות כגון: גבינת קפיר, ירקות מותססים וכרוב כבוש.

2. מנוחה –שינה טובה ומספיקה קריטית ליכולת של הגוף להתמודד עם מצבי סטרס עד לרמת התגוננות הגוף ממחלות כרוניות כגון: סוכרת.

• נסי בשעות הערב להפחית את הפעילות (תמיד יהיה עוד משהו לעשות).
• מחשבות מטרידות ומשימות אינסופיות רשמי על דף למחר.
• הקפידי להיכנס למיטה לא יאוחר מ- 23:00 בלילה, על מנת לא לפספס את שעות השינה של השעון הביולוגי שלנו.
• בשעות שלפני השינה המעיטי שימוש בנייד או בצפייה בטלוויזיה והפחיתי בכך את פעילות המוח.
• הורידי קפאין ואלכוהול החל מ- 17:00 אחה”צ.

3. ניקוי רעלים – הגוף זקוק מידי פעם ל- reset , על מנת להיפטר מרעלים, אלרגיות והתמכרויות. היכנסי לתכנית ניקוי רעלים לתקופה  ותראי כיצד זה משפר את הרגשתך.

4. פעילות גופנית – הרבה נכתב על חשיבותה של הפעילות הגופנית על מצב הרוח והבריאות הכללית, שלבי בחיי היומיום פעילות גופנית, מתיחות, נשימות בחרי משהו שאת אוהבת.

עכשיו דמייני כיצד זה להרגיש אנרגטית, חיונית ולא עייפה, שלא מחפשת כל הזמן משהו מתוק, עם מוח מחודד זיכרון טוב וחשק מיני!
רוצה ללמוד איך לנהל את ההורמונים שלך במקום שהם ינהלו אותך? הרימי טלפון עכשיו ותתחילי את השינוי.
הנייד שלי 0507499980

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן