חשק מיני נמוך? אולי זה הקורטיזול שלך? הכל על שינויים הורמונליים בגיל 35-40 ו- 4 צעדים לשינוי.
לקביעת פגישה: 050-7499980

חשק מיני נמוך? אולי זה הקורטיזול שלך? הכל על שינויים הורמונליים בגיל 35-40 ו- 4 צעדים לשינוי.

מיליוני נשים בעולם סובלות, ללא צורך, מתשישות, עצבנות, תסמונת קדם ווסתית, אכילת לא מבוקרת וממצבי רוח משתנים. אבל זה לא חייב להיות ככה…

ההורמונים יכולים להשפיע עלינו הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים, הם קשורים למצב הרוח שלנו ולרמות האנרגיה שיש לנו, ליכולת להתמודד עם מתח, לחשק המיני שלנו, ליכולת שלנו לישון טוב ולקום רעננים, למשקל ולבריאות כללית.

מהם הגורמים הנפוצים בימינו, לירידה בחשק המיני, למתח ולעייפות?

1. אורח החיים שלנו – רוב הנשים כיום נמצאות בעומס של מטלות אינסופיות, הן מוצפות בעבודה, מג’נגלות אחה”צ בין הילדים לבית כשלעיתים ברקע גם ממשיכות לעבוד. בואו נשים את זה על השולחן אנחנו מטפלות בכולם חוץ מבעצמינו. אז מה הפלא שבערב אנחנו צונחות למיטה בלי חשק ועייפות?

2. תזונה– לתפריט התזונתי שלנו יש השפעה ישירה על מצב האנרגיה והאיזון ההורמונלי.

• אכילה מרובה מידי של פחמימות וסוכרים משחררת גלוקוז לדם וגורמת לנו לרכבת הרים ברמות האנרגיה. הנה תרשים הממחיש בצורה הטובה ביותר את המעגל החוזר על עצמו שוב ושוב.

 

• אלרגיות – אלרגיה למזונות מסוימים עלולה לגרום לאי שקט, עצבנות, ובעיות עיכול מסוימות.

3. חסרים תזונתיים – חסרים של ויטמיני B , מגנזיום, יוד ואבץ מעורבים בהפקת האנרגיה בגוף, חסרים אלו עלולים להביא אותנו למצבי תשישות ועצבנות. כמו כן, כשהגוף שלנו נמצא במתח הוא “אוכל” את מאגרי הוויטמינים והמינרלים שלנו מהר יותר ולא תמיד ניתן להשלים אותם באמצעות תזונה בלבד.

4. שינה – נשמע די הגיוני שחוסר בשעות שינה יגרום לעייפות, אבל שינה משפיעה על רמות הקורטיזול שלנו, אדם צריך לפחות 6 שעות שינה בלילה, אחרת, עצבנות, חוסר מיקוד, והשתוקקות למתוקים ומזונות בעלי סוכר גבוה יהיו חלק משגרת היומיום.

5. אוכלוסיית המעיים –לאוכלוסיית חיידקי המעיים יש השפעה ישירה על מצב בריאותו של הגוף, החיידקים הטובים קשורים בקשר הדוק למערכת החיסונית, מייצרים ויטמינים, משפיעים על העור שלנו ועל מצב הרוח שלנו. אוכלוסייה מאוזנת היא מפתח לבריאותו של הגוף.

בדקי מה לא מאוזן אצלך:

(שימי לב שלעיתים רק חלק מהסימפטומים מופיעים ולא במהלך כל החודש).

קורטיזול לא מאוזן: הרגשה מתוחה, עייפות, שינויים במצב הרוח, חשק מיני נמוך, חוסר יכולת להתמקד, מחשבות מעורפלות, שומן בטני ודלקות חוזרות ונשנות.

תירואיד לא מאוזן: הרגשת עייפות, עליה במשקל, דיכאון קל, תסמונת קדם ווסתית, חשק מיני נמוך, נשירת שיער, עור יבש ותחושת קור.

אינסולין לא מאוזן: עייפות, בעיקר אחה”צ, שינויים במצב הרוח, תסמונת קדם ווסתית, התעוררות לקראת 3-5 לפנות בוקר, תשוקה לפחמימות וסוכרים, צמא מוגבר, השתנה מרובה.

אסטרוגן גבוה: דימום מחזורי כבד, התכווצויות באזור האגן, תחושת נפיחות, אגירת נוזלים, רגישות בחזה, עלייה במשקל, שינויים במצב הרוח ותסמונת קדם וסתית.

אסטרוגן נמוך: עור יבש, יותר קמטים בפנים, יובש בנרתיק, דיכאון קל, חשק מיני נמוך, גלי חום, הזעות לילה ואובדן זיכרון.

הנה 4 צעדים לשינוי והעלאת האנרגיה שלך:

1. תזונה – שפרי את המזונות שאת אוכלת התומכים באיזון הורמונלי. (לקריאה בהרחבה)

• הפחיתי פחמימות.
• הוסיפי שומנים טובים.
• בדקי את רמת הברזל, B12 ומגנזיום.
• הוסיפי לתזונה חיידקים טובים הנמצאים במזונות כגון: גבינת קפיר, ירקות מותססים וכרוב כבוש.

2. מנוחה –שינה טובה ומספיקה קריטית ליכולת של הגוף להתמודד עם מצבי סטרס עד לרמת התגוננות הגוף ממחלות כרוניות כגון: סוכרת.

• נסי בשעות הערב להפחית את הפעילות (תמיד יהיה עוד משהו לעשות).
• מחשבות מטרידות ומשימות אינסופיות רשמי על דף למחר.
• הקפידי להיכנס למיטה לא יאוחר מ- 23:00 בלילה, על מנת לא לפספס את שעות השינה של השעון הביולוגי שלנו.
• בשעות שלפני השינה המעיטי שימוש בנייד או בצפייה בטלוויזיה והפחיתי בכך את פעילות המוח.
• הורידי קפאין ואלכוהול החל מ- 17:00 אחה”צ.

3. ניקוי רעלים – הגוף זקוק מידי פעם ל- reset , על מנת להיפטר מרעלים, אלרגיות והתמכרויות. היכנסי לתכנית ניקוי רעלים לתקופה  ותראי כיצד זה משפר את הרגשתך.

4. פעילות גופנית – הרבה נכתב על חשיבותה של הפעילות הגופנית על מצב הרוח והבריאות הכללית, שלבי בחיי היומיום פעילות גופנית, מתיחות, נשימות בחרי משהו שאת אוהבת.

עכשיו דמייני כיצד זה להרגיש אנרגטית, חיונית ולא עייפה, שלא מחפשת כל הזמן משהו מתוק, עם מוח מחודד זיכרון טוב וחשק מיני!
רוצה ללמוד איך לנהל את ההורמונים שלך במקום שהם ינהלו אותך? הרימי טלפון עכשיו ותתחילי את השינוי.
הנייד שלי 0507499980

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה:

סיפורי הצלחה:

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

בלי הצורך בכח רצון – הפעם זה היה אחרת – ירדתי 9 ק”ג לתמיד

הגעתי לטלי לאחר שראיתי את חברתי בתהליך שהיא עוברת איתה והיא ירדה מאוד יפה במשקל.

תוך 4 חודשים בדיקות הדם של שרי השתנו לגמרי!

תוך 4 חודשים בדיקות הדם של שרי השתנו לגמרי!

לפני ארבעה חודשים הגעתי לטלי בחיפוש נואש אחרי פתרון בהתמודדותי עם מחלת הסוכרת ועודף משקל

סבלתי 10 שנים מכבד שומני – היום כבר לא!

סבלתי 10 שנים מכבד שומני – היום כבר לא!

אחרי 10 שנים של כבד שומני…המצב שלי החריף! הגעתי לטלי דרך אמא של חברה טובה,

הטעות של הרופא = המזל של סוזן.

הטעות של הרופא = המזל של סוזן.

הגעתי לטלי אחרי שנים של התמודדות עם מצב טרום סוכרתי ועם חשש להתפתחות סוכרת ההיסטוריה

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

חיזוק המערכת החיסונית בימים של קורונה – מה צריך לעשות?

חיזוק המערכת החיסונית בימים של קורונה – מה צריך לעשות?

ימים לא פשוטים עוברים עלינו ולפעמים אני מרגישה שאני בתוך סרט בדיוני. לקח לי כמה

מרק עצם (Bone broth) וחשיבותו לסוכרתיים

מרק עצם (Bone broth) וחשיבותו לסוכרתיים

מרק עצם הוא בראש ובראשונה מרק מרפא ויש בו כל כך הרבה דברים טובים שלא

האם הדיאטה הקטוגנית מתאימה לסוכרתיים?

האם הדיאטה הקטוגנית מתאימה לסוכרתיים?

מניחה שרובכם שמעתם על הדיאטה הקטוגנית ושמעתם כמה היא עוזרת לאנשים לרדת במשקל.  אבל האם

צום לסירוגין – המדריך למתחילים

צום לסירוגין – המדריך למתחילים

צום. מה אתם מרגישים כשאתם שומעים את המילה הזו? כשאני אומרת את המילה צום למטופלים

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

Call Now Button שיחת חינם להתייעצות
גלילה לראש העמוד

נפגשים באונליין

בשל הנחיות משרד הבריאות ועל מנת לשמור על הבריאות שלכם ושלי אני מעבירה את כל הטיפולים לאונליין עכשיו יותר מתמיד זה הזמן לטפל בעצמך
דילוג לתוכן