רוצים להשפיע על האיזון ההורמונלי שלכם? בחרו נכון את המזונות שאתם אוכלים!
לקביעת פגישה: 050-7499980

רוצים להשפיע על האיזון ההורמונלי שלכם? בחרו נכון את המזונות שאתם אוכלים!

ב- 06.12.19 תתקיים הרצאה מיוחדת לסוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל.

מזמינה אותך ללמוד מהי הטעות הכי גדולה בניהול רמות הסוכר בדם, מדוע הטריגליצרידים גבוהים למרות שלא אוכלים שומנים? איך מורידים את הכולסטרול? מדוע דיאטות לא עובדות ואיך המצב שלך לא קשור לכח הרצון שלך! ההרצאה הזו תשנה את כל מה שידעת על איזון שומנים בדם, משקל וסוכר ותיתן לך את ההנחיות הנכונות שלעולם לא קיבלת. למקדימים להרשם – מחיר מוזל עד 23.11.19 .

מזמינה אותך ללמוד מחדש את החוקים כדי לנצח!  https://lp.vp4.me/e5e9

 

הורמונים הם “המנהלים הבכירים” של הגוף שלנו, הם מאותתים לנו כשהגיע הזמן לישון (מלטונין), מאותתים כשצריך לשתות (ADH), כשצריך לאכול (גרלין) ומתי להפסיק לאכול (לפטין) וגם משפיעים על מצב הרוח שלנו (סרוטונין).

ההורמונים הם שליחים כימיים המעבירים אותות מתא אחד לשני והם מושפעים ישירות ממה שאנחנו אוכלים.

הדרך הכי מהירה שיש לנו לשמור על איזון הורמונלי היא באמצעות הזנה נכונה של הגוף.

2 קווים מנחים עיקריים לתזונה נכונה:

  1. קרוב למקור – תאכלו מזונות שאתם מזהים, כשאתם מסתכלים על המזון שאתם אוכלים שימו לב אם אתם יודעים ממה הוא עשוי, מבלי להסתכל על תווית המזון המוצמדת אליו.
  2. מגוון – תאכלו כמה שיותר מגוון, יש המון מזונות בטבע שהם טובים ולכל אחד יש יתרון בולט אחר, כדי לא ללכת לאיבוד פשוט תגוונו את המזונות שלכם.

הנה מזונות שיעזרו לכם לאזן את ההורמונים:

  1. לסובלים מסטרס גבוה, בדר”כ יש חוסר איזון בהורמון האדרנל.
    • הוסיפו ויטמיני B – דגנים מלאים, שיבולת שועל, אגוזים וירקות ירוקים.
    • מגנזיום- עוזר לגוף להרפות, להרפות שרירים, לישון טוב יותר ולהיות רגוע – הוסיפו עלים ירוקים (קייל, תרד, מנגולד, חסה), זרעים (זרעי חמנייה, שומשום, דלעת) , אגוזים ושוקולד מריר עם אחוז גבוה של קקאו.
  2. לסובלים מהשמנה, סוכרת, טרום סוכרת, עצבנות, עייפות ועוד.. אינסולין הוא הורמון שחשוב לאזן.
    • אכלו חלבון ושומן בכל ארוחה.
    • הוסיפו פחמימות מלאות (בטטה, קינואה, שיבולת שועל,כוסמת וקטניות).
    • קינמון – הוסיפו לכל מזון אפשרי ולמשקה (למג’דרה, לפירות, ליוגורט).
    • אכלו מזונות בעלי עומס גליקמי נמוך.
  3. לסובלים מכאבי ראש, תסמונת קדם וסתית, השמנה ועייפות, חשוב לאזן את רמות האסטרוגן בגוף (בעיקר לנשים ולנשים בגיל המעבר).
    • זרעי פשתן, אפונה, עדשים וקטניות באופן כללי.
    • סיבים– פירות, ירקות, אגוזים, זרעים.
    • להפחית בשר ומוצרי חלב.
    • ברוקולי וכרוב – עוזרים להפחית עודפי אסטרוגן.
    • ויטמין E – שקדים, זרעי חמניות,תרד.
  4. לסובלים מחוסר איזון של בלוטת התריס (בעיקר נפוץ היפותירואיד מאשר היפרתירואיד) קשה מאוד להוריד במשקל, מרגישים עייפים, סובלים מקור ומאנרגיה נמוכה באופן כללי.
    • הוסיפו לתפריט אומגה 3 מדגים וזרעי פישתן.
    • ברזל- בשר, עופות, דגים, אגוזים, זרעים, קטניות ודגנים מלאים.
    • ויטמיני B – דגנים מלאים, שיבולת שועל, אגוזים וירקות ירוקים.
    • אבץ – אגוזים, סרדינים, דגנים מלאים, טחינה, צנוברים, חומוס מבושל, קשיו ושיבולת שועל.

רוצים לדעת מה מצבכם ההורמונלי? מוזמנים  אליי לפגישת ייעוץ .

 

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? מלאו את הטופס ותהנו מהקריאה.

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן