איך להפחית את החשק לפחמימות – 3 טיפים ממש שווים!  
לקביעת פגישה: 050-7499980

איך להפחית את החשק לפחמימות – 3 טיפים ממש שווים!  

ב- 06.12.19 תתקיים הרצאה מיוחדת לסוכרתיים, טרום סוכרתיים ובעלי עודף משקל.

מזמינה אותך ללמוד מהי הטעות הכי גדולה בניהול רמות הסוכר בדם, מדוע הטריגליצרידים גבוהים למרות שלא אוכלים שומנים? איך מורידים את הכולסטרול? מדוע דיאטות לא עובדות ואיך המצב שלך לא קשור לכח הרצון שלך! ההרצאה הזו תשנה את כל מה שידעת על איזון שומנים בדם, משקל וסוכר ותיתן לך את ההנחיות הנכונות שלעולם לא קיבלת. למקדימים להרשם – מחיר מוזל עד 23.11.19 .

מזמינה אותך ללמוד מחדש את החוקים כדי לנצח!  https://lp.vp4.me/e5e9

מכירים את התחושה שממש מתחשק לכם משהו מתוק ואתם מתחילים לפתוח את הארונות בחיפוש אחר אותו משהו? ואחרי שלקחתם משהו אחד בא לכם עוד משהו כזה? ועוד אחד? אז איך מורידים את החשק הזה ??

כמה עובדות חשובות לפני:

  1. פחמימות מעלות את רמות האינסולין בדם בצורה הכי מהירה וגבוהה, בעוד חלבון מעלה אותו פחות ושומן לא מעלה.
  2. אכילה רצופה במהלך היום, ללא הפסקות גורמת לרמות גבוהות של אינסולין בדם במשך כל היום.
  3. אינסולין הוא ההורמון שגורם לנו לרצות לאכול יותר, אפשר אפילו לקרוא לו הורמון השמנה. (זה לא קשור לכח הרצון!).

אז מה צריך לעשות כדי להפחית את התשוקה לפחמימות?

  1. אוכלים רק 3 ארוחות ביום ללא נשנושים ולא 6 ארוחות כפי שנהוג היום. ההפסקה בין הארוחות נותנת זמן לאינסולין לרדת ומפחיתה את הצורך “במשהו” נוסף, זאת בניגוד לדעה הרווחת שחשוב לאכול בתדירות גבוהה , על מנת לשמור על רמת סוכר קבועה בדם!
  2. מפסיקים לפחד משומן – מאכלים עם רמה גבוהה של שומן, לא מעלים את רמות האינסולין בדם ומשאירים אותנו שבעים ורגועים לאורך זמן. המון אנשים הוציאו מהתפריט שלהם גבינות שמנות ובשר שמן מהפחד לסתום את העורקים ולקבל התקף לב, המחקרים מראים שדווקא הסוכר הוא הגורם לכבד שומני ולטרשת עורקים ולא השומן שבמזון.
  3. אוכלים ארוחה מאוזנת – ארוחה מאוזנת מכילה את כל אבות המזון לפי הכלל הבא: מעט פחמימות ויותר חלבון ושומן.

ואיך עושים את זה ?

בתשובה אחת – לדאוג שרמות האינסולין בדם יהיו נמוכות!

לדוגמא – ארוחת צהריים של קוסקוס עם ירקות  היא ארוחה של פחמימות בלבד, שתביא לעלייה חדה ברמות האינסולין. (בעקבות העלייה החדה תבוא גם ירידה חדה ואז שוב יהיה חשק למשהו מתוק).

לעומת זאת – ארוחת צהריים של דג סלמון, שהוא דג שומני מאוד עם סלט ירקות היא ארוחה מאוזנת,שתשאיר אתכם שבעים לאורך זמן וללא חשק למשהו מתוק.

החשקים שלנו מגיעים בדר”כ ממקום של מחסור ברכיבים תזונתיים ובתנודות של רמת הסוכר והאינסולין ולא בגלל חוסר כח רצון.

למי שרגיל לאכול 6 ארוחות ביום, לאכול 3 ארוחות נשמע בלתי אפשרי . אבל זה אפשרי ואפילו יותר קל ממה שאתם חושבים – רוצים ללמוד איך לבנות תפריט שישאיר אתכם בלי חשק למתוק ? צרו עמי קשר לשיחת ייעוץ:

האמור לעיל מהווה מידע כללי בלבד ואינו מהווה בשום אופן ייעוץ רפואי או ייעוץ מקצועי כלשהם, תחליף לייעוץ כאמור או המלצה אישית כלשהי אשר יכולה להינתן רק לאחר פגישת ייעוץ אישית, ואין בהם כדי ליצור יחסי מטפל-מטופל. על כן כל הסתמכות על האמור לעיל הינה באחריותך בלבד.

מעוניינים לקבל למייל את המאמר הבא שאפרסם? או להשאיר לי הודעה? מלאו את הטופס

מאמרים נוספים שיעניינו אותך:

 

 

תוכן האתר נועד לספק מידע כללי בלבד ואינו בא להחליף ייעוץ מקצועי או להכשיר מטפלים. אין להסתמך על המידע באתר כעל מקור בלעדי, או כתחליף לייעוץ, טיפול, אבחון, השגחה וחוות דעת של רופא מוסמך. מתן אמון בלתי מסויג בתוכן כלשהוא באתר הוא סיכון שכולו של הגולש ובאחריותו. כמקובל בתחום הרפואה המשלימה, התאמת טיפול נעשית באופן אינדווידואלי וספציפי לכל אדם, כל מקרה לגופו, לכן יש להתייחס אל התכנים באתר בזהירות ואין להסתמך עליהם.
חלק מהמידע הינו בגדר דעה אישית של הכותבת בלבד ואינו מתיימר להתאים לכל אדם. השימוש והצפייה באתר הינם באחריות הגולש בלבד ואין לראות במידע המופיע באתר משום הבטחה לתוצאה כלשהי ו/או אחריות או חובות כלשהם של הכותבת לכל נזק ישיר ו/או עקיף העלול להיגרם כתוצאה משימוש לא מוסמך במידע זה. 

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן